onsdag 21 januari 2015

Vad jag inte gör ~ What I don't do

 
 
Hej!
 
 
Har sett flera bloggare som skriver om vad de inte gör.
Tusen idéer och en fröken inspirerade mig!
 
 
 
 
Jag dricker inte öl, jag äter inte oliver, jag har inte facebook längre, jag tycker verkligen
inte om höjder, jag tränar inte, jag sover inte om en klocka tickar, jag dyker inte,
jag vet inte hur man visslar, jag tycker inte om hundar, jag sköljer inte frukt,
jag kan inte stå på händer, jag kan inte släppa jobbiga tankar,
jag sover inte djupt, jag trampar inte på A-brunnar(!).
 
 
 
Så, där har ni lite om vad jag inte gör! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Det var en annorlunda variant men kul att veta vad du inte gör ;) Kram Suss

Vita huset 28 sa...

Kul ide, tar jag nog efter.
Vi va rätt lika där ;)

Kram Camilla

Liza sa...

Hihi vilken rolig grej!
Jag dricker heller inte öl eller äter oliver!

Jag håller med dig om telefonen o alla sociala medier, men Elvira har morbror + kusin i Dalarna, faster i NY, kusin i Australien så på så vis har vi ändå kontakt o får uppdaterat om våra kära... Annars hade nog även jag tagit bort allt!

Ha det fint!

Kramar Liza