lördag 17 januari 2015

På köksbänken ~ On the kitchen counter

 
 
God morgon!
 
 
Varannan vecka har jag mina tonåringar och då
innebär det en hel del skjutsande hit och dit.
I tid och otid! ;)
 
Vissa helger jobbar äldsta dottern och detta är en sådan helg.
Vilket innebar att kl ringde 7.30 idag! (Blä!)
Hon har moped men det är varken
väder eller väglag för att
köra den.
 
Och i våras var hon med om en mopedolycka
så man är ju extra nojig som mamma då!
Så klart.
 
 
 
 
På köksbänken står några favoriter!
I väntan på att skafferiet ska bli klart så får en del
saker stå framme.
 
 
Jag tycker mycket om gamla porslinsskärbrädor som ni kanske ser.
Blandar dem med några nya som också är fina.


Önskar Er en fin lördag!
 
 
 
 


1 kommentar:

A House With A View sa...

Jag det brukar bli en hel del skjutsande med tonåringar i huset :) Min dotter åker också moped men inte nu under vintern, känns inte bra...

Så fint ögongodis hos dig, många vackra ting! Porslinskärbrädorna är verkligen jättevackra och jag är mycket avis på din köksmaskin :)

Kul att du gillade strykbrädan, du hittar den här: http://www.isabellasmith.com/mobler-og-smating/17495-strygebr.html

Kramiz aka