måndag 2 februari 2015

Bygga hörnskafferi del IV ~ Build a corner pantry part IV

 
 
 
Hej hej.
 
 
 
I helgen påbörjade vi en liten del av vårt/våra stora kommande
projekt och det var att gjuta plintar(!), typ 13 st.
Det är kul att komma igång nu när
man fått bygglovet. ;)
 
 
 
Vi har även fixat klart det sista i skafferiet.
Hyllorna är på plats och allt är målat.
 
 
 


 
 
 
 
 
Nu ska det bara fyllas med diverse saker.... ;)
 
 
Allt detta hann vi trots att jag hade feber hela lördagen....
Jag har svårt för att bara ligga och vila även
om jag vet att jag borde!


Men men.....ny vecka, nya tag! :)
 
 
 
 
 
 
Önskar Er en härlig vecka!
 
 
 
 


2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Jisses va snyggt de blev!!

Jag har föreslagit när vi sen gör om i köket att flytta spisen från hörnet o göra just ett sånt hörnskafferi o han har nappat, jihoo
Fast de kan nog dröja några år för vårat kök är väl typ 9 år gammalt bara

kram Camilla

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad mysigt med ett skafferi. Drömmer också om ett. Så snyggt!
Kram Susanne