tisdag 12 september 2017

Blandade foton ~ Mixed photos




Det är lite tyst här men det beror
enbart på att jag är mest 
aktiv på IG.


Min lilla palettblad är inte så liten längre.
Men då i maj, när jag köpte den, var 
det en liten rackare, ca 10 cm
hög med 5 stycken 
små blad!






Vi renoverar vår lilla glasveranda just nu och jag bara älskar
 den grå dubbeldörren vi satte in och de härliga 
blandade klinkersplattorna som 
matchar dörren så snyggt.




I fredags var hela familjen samlad vilket är så himla mysigt, tycker jag.
God mat, mycket skratt och så spelade vi lite spel efteråt.
Äldsta dottern, som för övrigt blir 18 år på tisdag, 
hennes pojkvän, sonen på 16 år och så maken 
och vår lilla dotter på 7 år.
Mysigt som bara den.





2 kommentarer:

Liza sa...

Samma här! Va heter du på instagram?
Så mycket lättare att uppdatera där...

Kram!

Det Vita Drömhuset sa...

Åh vad kul om du vill följa mig där!
@detvitadromhuset1